Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Συνέντευξη του Μίλτου Γήτα στην εφημερίδα "Νέοι Αγώνες"

Τον Μίλτο Γήτα τον γνωρίσαμε στα Γιάννινα μέσα από τις ποιητικές του Συλλογές. Ένας νέος άνθρωπος δε φοβήθηκε να εκτεθεί στο κοινό και σε ένα μεγάλο βαθμό δικαιώθηκε. Σήμερα ο κ. Γήτας αποφασίζει να πάρει ένα ακόμα ρίσκο στη ζωή του και να εκτεθεί ξανά. Αυτή τη φορά όμως στην ποολιτική, μιας και είναι υποψήφιος τοπικός σύμβουλος Ιωαννίνων με την παράταξη του Νίκου Γκόντα, «Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία».Με αφορμή λοιπόν την απόφασή του αυτή οι «Ν.Α» τον συνάντησαν και του απηύθυναν πέντε ερωτήσεις σχετικά με τα δικά του σχέδια για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά και τους λόγους που τον οδήγησαν να ασχοληθεί με αυτή.

Με τι ασχολείστε επαγγελματικά; (πολύ συνοπτικό βιογραφικό)
Είμαι πτυχιούχος της σχολής Δημοσιογραφίας του Antenna, της σχολής Τηλεόρασης του Σταμάτη Μαλέλη και του τμήματος Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Άρχισα να γράφω ποιήματα σε ηλικία 11 ετών και έχω εκδώσει εννέα βιβλία εξ αυτών έξι ποιητικές συλλογές και τρία πεζά. Έχω εργαστεί τα τελευταία δέκα χρόνια ως δημοσιογράφος σε περιφερειακά μέσα ενημέρωσης (ραδιόφωνο, τηλεόραση, περιοδικά) και σήμερα διατηρώ ένα διαφημιστικό γραφείο.

Γιατί αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τα κοινά;
Οι νέοι άνθρωποι σε αυτόν το πανέμορφο τόπο, την πόλη των Ιωαννίνων πρέπει να πάρουν τις τύχες και τη ζωή στα χέρια τους. Με θάρρος και χωρίς ανασφάλειες να σταθούν δίπλα στους έμπειρους αυτοδιοικητικά και να θέσουν  νέες ιδέες προς διαβούλευση. Έτσι λοιπόν κι εγώ αποφάσισα να μην είμαι απλά ένας ενεργός πολίτης αλλά ένας πολίτης που θα θέσω τις απόψεις και τις ιδέες μου στους συμπολίτες μου, θα τους κοιτάξω στα μάτια και θα προσπαθήσω η φωνή μου να ακουστεί όσο πιο δυνατά γίνεται στα επόμενα συμβούλια. Επίσης σοβαρός λόγος να είμαι υποψήφιος είναι κι ο υποψήφιος Δήμαρχος Νίκος Γκόντας, ένας άνθρωπος που εμπιστεύομαι απόλυτα και που έχει δείξει με πράξεις και έργα ότι αγαπάει αυτή την πόλη και σέβεται τις ανάγκες του κάθε πολίτη ξεχωριστά.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της πόλης και τι προτείνετε για την επίλυσή του;
Δυστυχώς δε θα μπορούσα να σταθώ μόνο σε ένα. Τα τελευταία 3 χρόνια λείπει από την πόλη μας η ποιότητα στην καθημερινότητα, τα μεγάλα έργα και η αισιοδοξία των πολιτών. Όλα αυτά επί δημαρχίας Νίκου Γκόντα θεωρούνταν δεδομένα για την πόλη των Ιωαννίνων. Σήμερα η πόλη μας δυστυχώς δεν βρίσκεται στις πρώτες θέσεις  των τουριστικών επιλογών, δεν είναι μια καθαρή πόλη και σίγουρα δεν έχει υπάρξει αξιοποίηση όσο θα μπορούσε της πολιτιστικής μας κληρονομίας και του φυσικού μας πλούτου. Τέλος θα πω και την ανεργία που είναι δυστυχώς σε ψηλά ποσοστά και στο δικό μας Δήμο. Όσον αφορά τις προτάσεις μου για επίλυση κάποιων προβλημάτων θα έλεγα πως πρέπει να βελτιώσουμε την καθημερινότητα του πολίτη με  λύσεις στο κυκλοφοριακό, καλύτερη αισθητική, σωστά πεζοδρόμια, καθαρές γειτονιές, αναδιοργάνωση και καλύτερη αξιοποίηση των υπηρεσιών του δήμου και αναπτυξιακές πρωτοβουλίες ώστε να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και προϋποθέσεις  περισσότερης τουριστικής ανάπτυξης. Πιστεύω πως η αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων που αφορούν την πόλη μας θα πρέπει να ενταχθεί σε ένα γενικότερο σχέδιο αναδιοργάνωσης και αντιμετώπισης των προκλήσεων της εποχής μας.

Τι προσωπικό στόχο βάζετε για την περίπτωση που εκλεγείτε, ως πρόταση προς υλοποίηση.
Επειδή είμαι ένας άνθρωπος που είμαι κοντά στις τέχνες λόγω των ιδιοτήτων μου ως ποιητής και συγγραφέας έχω ως όνειρο αυτή η πόλη με τη βοήθεια της επόμενης δημοτικής αρχής να αναδείξει τους Γιαννιώτες καλλιτέχνες μέσα από εκθέσεις, φεστιβάλ, εκδηλώσεις και εκδόσεις. Η πόλη των τεχνών και των γραμμάτων πρέπει επιτέλους να αναδείξει τους καλλιτέχνες της επόμενης γενιάς και να δώσει κίνητρα και σε άλλους συμπολίτες μας να αναπτύξουν τα ταλέντα τους. Ο Γιαννιώτης καλλιτέχνης πρέπει να βρίσκει ανοιχτές τις πόρτες του Πνευματικού Κέντρου, του Τοπικού αλλά και Δημοτικού Συμβουλίου ώστε να μπορεί ελεύθερα να εκφράσει τα θέλω του, τις ιδέες του και την τέχνη του.

Γιατί με τη συγκεκριμένη παράταξη και όχι με κάποια άλλη;

Η σχέση μου με την «Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία»  δεν είναι σημερινή αλλά μετρά αρκετά χρόνια. Τα προηγούμενα ως απλός ψηφοφόρος  και υποστηρικτής της και σήμερα ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Ιωαννίνων. Ο Νίκος Γκόντας είναι ο άνθρωπος που άλλαξε ριζικά την εικόνα των Ιωαννίνων και τα έκανε χρυσό τουριστικό προορισμό. Είναι ο άνθρωπος της αυτοδιοίκησης και των μεγάλων έργων. Είναι κοντά στα νέα παιδιά της πόλης και αφουγκράζεται τις αγωνίες τους. Κατά τη γνώμη μου είναι ο μοναδικός που έχει σχέδιο και μπορεί με τους ανθρώπους της παράταξης μας να το εφαρμόσει από την επόμενη μέρα. Αυτοί οι λόγοι λοιπόν είναι μόνο μερικοί από όσους άλλους με έκαναν να είμαι υποψήφιος με την «Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία»  και υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Γκόντα. 

Πηγή: Εφημερίδα Nέοι Αγώνες

Δεν υπάρχουν σχόλια: