Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

«Η μητέρα μου μικρή με πήγε σε ψυχολόγο»


Η παρουσιάστρια των Καρντάσιανς φιλοξενήθηκε στο πλατό της εκπομπής για αρκετή ώρα και συμμετείχε σε αρκετές ενότητες της εκπομπής. Στο τελευταίο κομμάτι της εκπομπής, η Μαρία Μπεκατώρου παραχώρησε συνέντευξη στην Φαίη Σκορδά, και σε αυτήν αποκάλυψε πτυχές της ζωής της, άγνωστες στο ευρύ κοινό. Η Μαρία Μπεκατώρου, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε ότι όταν ήταν μικρότερη η μητέρα της την είχε πάει σε ψυχολόγο.

Η Μαρία Μπεκατώρου μίλησε για αυτή την πτυχή των παιδικών της χρόνων ορμώμενη από μια συζήτηση που είχε αρχίσει με την Φαίη Σκορδά περί…διαχείρισης χρόνου. Συγκεκριμένα, η Μαρία Μπεκατώρου μεταξύ άλλων δήλωσε: "Δεν προλαβαίνω! Μετά από σκέψη και ταλαιπωρία έχω καταλήξει ότι έχω πρόβλημα στην σωστή διαχείριση χρόνου. Πάντα είχε πρόβλημα απλά αυτό φαίνεται ότι όσο μεγαλώνω γίνεται χειρότερο. Δεν είμαι καθόλου οργανωτικός τύπος. Ο σύζυγός μου λέει ότι δεν είναι ότι δεν διαχειρίζομαι καλά το χρόνο, αλλά ότι μου αρέσει να γυρνάω. Δεν ξέρω, ίσως η αδρεναλίνη του θα προλάβω, δεν θα προλάβω, με "φτιάχνει". Μάλλον δεν είμαι καλά.»

Τότε η Φαίη Σκορδά ρώτησε την Μαρία Μπεκατώρου: "Έχεις πάει ποτέ σε ψυχολόγο;". Η Μαρία Μπεκατώρου, αφοπλιστικά ειλικρινής όπως πάντα, απάντησε: "Η μαμά μου με είχε πάει σε ψυχολόγο όταν ήμουν μικρή αλλά δεν θυμάμαι σε ποια ηλικία ακριβώς. Πρέπει να ήμουν στις αρχές γυμνασίου. Θυμάμαι ότι είχα μπει σε έναν χώρο και ο ψυχολόγος με έβαλε να ζωγραφίσω κάτι πράγματα. Είπε κάτι στην μαμά μου και μετά δεν θυμάμαι κάτι άλλο" Η Φαίη Σκορδά σημείωσε ότι η κίνηση της μητέρας της ήταν απόλυτα σωστή γιατί η επίσκεψη σε ψυχολόγο στα μικρά ηλικιακά χρόνια ενδείκνυται για την ομαλή ψυχική ανάπτυξη του παιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: