Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Θρίλερ στο Mega! Με αίματα στο νοσοκομείο η Παπαβασιλείου

Ραγδαίες εξελίξεις στο κανάλι μετά το σοβαρό ατύχημα της Έλενας. Aπανωτές συσκέψεις γίνονται αυτή την ώρα στο MEGA Κύπρου μετά την έκτακτη ανακοίνωση ότι η Έλενα Παπαβασιλείου δε θα είναι στο Show που παρουσιάζει. Σύμφωνα με το ShowTime-cy, οι υπεύθυνοι ψάχνουν να βρουν μια άμεση λύση. Η παρουσιάστρια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με σπασμένο τύμπανο και εσωτερική αιμορραγία στο αυτί, πρόβλημα που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της πτήσης της. Το faysbook επικοινώνησε με την Έλενα όπου μίλησε για το ατύχημα της: "Είμαι καλά τώρα, είμαι σπίτι μου, παίρνω φαρμακευτική αγωγή, είμαι σε ανάρρωση, και αν ήξερα ότι θα είχα αυτή την εξέλιξη θα απέφευγα να πετάξω. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας και συμβουλεύω όποιον είναι κρυωμένος να αποφεύγει τις πτήσεις, γιατί το έπαθα από την πίεση του αέρα. Οι γιατροί μου απαγόρευσαν να πετάξω ή να κάνω καταδύσεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: