Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέντευξη με τον Βασίλη Ζήκο, πρωταθλητή TAE KWON DO από τα Ιωάννινα

Ο Βασιλής Ζήκος ακολούθησε το δρόμο των πολεμικών τεχνών από πολύ μικρός. Με πολλές συμμετοχές πλέον σε παγκόσμιες και πανευρωπαικές διοργανώσεις έχει μαζί με τον πατέρα του, δάσκαλο στο TAE KWON DO σχολή πολεμικών τεχνών στα Ιωάννινα και θέλουν με ζήλο να μυήσουν όλο και πιο πολλούς σε αυτό τον μαγευτικό χώρο των Ανατολίτικων τεχνών. Μιλώντας στο δημοσιογράφο Μίλτο Γήτα ξεδιπλώνει τη σκέψη του για το άθλημα και δίνει το κίνητρο για μεγαλύτερη συμμετοχή στο άθλημα.

Τι ήταν αυτό που σε οδήγησε να ασχοληθείς με μια πολεμική τέχνη και μάλιστα από τόσο μικρός;
Ασχολούμε με το ΤΑΕKWONDO από την πολύ μικρή ηλικία των 4 ετών.Ξεκίνησα γιατί ο πατέρας μου είναι και ο δάσκαλος μου και έτσι με ''έσπρωξε'' απο νωρίς στα δημιουργικά μονοπάτια του αθλητισμού.
Για σένα και τη ζωή σου τι σημαίνει το ΤΑΕ ΚWON DO;
Για μένα το TAEKWONDO πλέον έχει γίνει τρόπος ζωής.Είναι μια ξεχωριστή πολεμίκη τέχνη που γίνεται τρόπος ζωής για όποιον ακολουθήσει την διδασκαλία του.Πλέον για μένα σημαίνει τα πάντα και είναι η ζωή μου.


Μπορούν όλοι να ασχοληθούν εύκολα με μια πολεμική τέχνη;
Ναι.Το ΤΑΕKWONDO όπως και γενικά ο αθλητισμός ειναι για όλους,μπορεί έυκολα να ασχοληθεί ο καθένας σε οποιαδήποτε ηλικία και αν βρίσκεται,βεβαια είναι μακροχρόνιο άθλημα που έχει και αυτό τις δυσκολίες του οπως έχουν και όλα τα αθλήματα αλλα με λίγη υπομονή η δυσκολία θα γίνει σύντομα ένα σημάδι της επιτυχίας.Με την επιλογή του σωστού δασκάλου και του συλλόγου η εκμάθηση μπορει να γίνει ακόμη πιο έυκολη.
Πότε και με ποιο σκοπό δημιουργήσατε τη σχολή πολεμικών τεχνών στα Ιωάννινα;
Ο Α.Σ TAEKWONDO ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ''ΖΗΚΟΣ'' ιδύθηκε το 2000.Δεν είναι ο πρώτος μασ σύλλογος αφού για άλλα 10 χρόνια διατηρούσαμε σύλλογο στην 'Αμφισσα Φωκίδος.Ο σκοπός λοιπόν που δημιουργήθηκε ο σύλλογος ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ είναι για να αναπτύξουμε και στα Ιωάννινα απο όπου είναι και η καταγωγή μας το όμορφο αυτό δυναμικό ολυμπιακό αθλημα. Μέσα σε αυτά τα χρόνια έχουμε συνεχώς αθλητές στην εθνική ομάδα της χώρας μας.Πρωταθλητές Ελλάδος και Κυπέλου. Συμμετοχές αθλητών μας σε παγκόσμια πρωταθλήματα με την εθνική ομάδα της χώρας μας,πρωταθλητές Ευρώπης και Βαλκανιονίκες.
 Οι Γιαννιώτες γενικότερα πιστεύεις πως δείχνουν ενδιαφέρον για τις τέχνες της Ανατολής;
Η αποδοχή των Γιαννιωτών ήταν και είναι καθολική.Αυτό συμβαίνει διότι η αγάπη μας για το άθλημα και για τα παιδιά είναι πολύ μεγάλη.Προσπαθούμε όλα αυτά τα χρόνια να διαμορφώσουμε στα παιδάκια έναν καλό και σωστό χαρακτήρα μέσω της διδασκαλίας μας και πιστέυω το έχουμε επιτύχει σημαντικά.Εκπαιδέουμε τουσ αθλητές μας με υπηρεσίες υψηλών και σύγχρονων προδιαγραφών σε άρτια εξοπλισμένο χώρο ειδικά κατασκευασμένο για το ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ και το παιδί!
Μιλήσε μου για τους αγώνες που έχεις δώσει στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο. Ποια είναι η καλύτερη θέση που έχεις λάβει;
Έχω πολλές διακρίσειςολα αυτά τα χρόνια που ασχολούμε με τον πρωταθλητισμό σε πανελλήνιο και διεθνές επίπεδο.Έχω καταφέρει για χρόνια να βρίσκομαι σε αρκετάυψηλο επίπεδο έχοντας κατακτήσει αρκετα μετάλλια.Θα σου αναφέρω μερικές μου διακρίσεις:Πρωταθλητής Ελλάδος,Πρωταθλητης Κυπέλου Ελλάδος, ΠρωταθλητηςΈνοπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας,μέλος των επίλεκτων ομάδων Ε.ΤΑ.ΔΕ.ΒΟ.ΠΙΝ και Τ.Ε.ΚΕΛ.Τ, και μετάλια σε διεθνείς αγώνες.Όλες οι θέσεις που έχω κατακτήσει έχουν ξεχωριστή σημασία για εμένα και δεν μπορω να ξεχωρίσω κάποια.
 Ποια σχέδια και όνειρα κάνεις για το δικό σου μέλλον αλλά και της σχολής;
Τα σχεδιά μου για το άμμεσο μέλλον είναι μια θέση στην εθνική ομάδα του 2012 και συμμετοχή μου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.Τα ονειρά μου τώρα για τον σύλλογο έιναι να παραμείνει στους 5 κορυφαίους συλλόγους της Ελλάδος και οι αθλητές μας να συνεχίζουν να κατακτούν μετάλλια σε πανελλήνιο και παγκόσμιο επίπεδο.

Συνέντευξη: Mίλτος Γήτας
(24/9/2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια: