Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Νίνα Λοτσάρη: "Έχω τελειώσει με τον Κωνσταντίνο - Γύρισα σελίδα και χαμογελώ ξανά"

Έπειτα από 10 χρόνια σχέσης  και κοινής πορείας, οι πρώην σύζυγοι, Νίνα Λοτσάρη και Κωνσταντίνο Σκορδάλης παίρνουν διαφορετικούς δρόμους, ενώ κρατούν επτασφράγιστο μυστικό τους λόγους που οδήγησαν το γάμο τους σε ρήξη, προκειμένου να διαφυλάξουν τις δύο τους κόρες από την έκθεση στα ΜΜΕ. Το ζευγάρι δεν έχει καταθέσει ακόμη αίτηση διαζυγίου, η επιθυμία όμως να γυρίσει ο καθένας σελίδα στη ζωή του είναι βέβαιη. Μάλιστα, η προγραμματισμένη βάπτιση της μικρής τους κόρης, που ήταν να γίνει το Σεπτέμβριο αναβλήθηκε για το επόμενο καλοκαίρι. "Έχω τελειώσει με τον Κωνσταντίνο. Κοιτάω μπροστά και γύρισα σελίδα στη ζωή μου. Είμαι πολύ καλά κι έχει επιστρέψει το χαμόγελο στα χείλη μου", δήλωσε χαρακτηριστικά η ίδια σε άτομο του στενού της κύκλου.


Η σχέση της Νίνας Λοτσάρη με το νέο της σύντροφο, ποδοσφαιριστή Σπύρο Μπράτσο, μετρά περίπου 6 μήνες και παρά τους χαμηλούς τόνους που προσπαθεί να κρατήσει το ζευγάρι, το καλοκαίρι ο φωτογραφικός φακός τους απαθανάτισε να κάνουν μαζί ρομαντικές διακοπές στον τόπο καταγωγής του ποδοσφαιριστή, την Κέρκυρα.

Πάντως, η Νίνα Λοτσάρη έμφαση δίνει αυτήν την περίοδο στα επαγγελματικά της σχέδια , αφού θα επιμελείται τη δική της σειρά ρούχων, για δεύτερη συνεχή χρονιά θα πρωταγωνιστεί στην παράσταση "Αναζητώντας τον Αττίκ", ετοιμάζει συναυλίες σε πόλεις της Ευρώπης, ενώ σε δύο μήνες ετοιμάζεται να βρεθεί στην Κύπρο για να ερμηνεύσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο λυρικό δράμα "La Pisanella" σε μουσική και διεύθυνση ορχήστρας της Ευγενίας Μανωλίδου.
Πηγή: Real Life

Δεν υπάρχουν σχόλια: