Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Παραίτηση Άννας Ασημακοπούλου από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ιωαννιτών. Τη θέση της καταλαμβάνει ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Γρηγόρης Γκίκας

Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,
Κατόπιν ώριμης σκέψης και μετά λύπης μου σας υποβάλω την παραίτησή μου από τη θέση της Δημοτικής Συμβούλου του Δήμου Ιωαννιτών. Οι αυξημένες ευθύνες και απαιτήσεις που απορρέουν από τα καθήκοντά μου ως Βουλευτής Ιωαννίνων αλλά και από την συμμετοχή μου στις Επιτροπές Οικονομικών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων του Ελληνικού Κοινοβουλίου δεν μου επιτρέπουν να αφιερώνω τον απαιτούμενο χρόνο και να συμμετάσχω στο Δημοτικό Συμβούλιο με την προσήλωση και συνέπεια που πιστεύω ότι έχω επιδείξει μέχρι σήμερα. Διαβεβαιώνω τους συμπολίτες που με τίμησαν στις Δημοτικές εκλογές ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με τον ίδιο ζήλο για την επίλυση των προβλημάτων, την πρόοδο και την προκοπή του Δήμου Ιωαννιτών από όποια θέση και αν βρίσκομαι και όποτε και αν κληθώ να το κάνω.

Στη σημερινή δύσκολη εθνική συγκυρία ο διευρυμένος Δήμος Ιωαννιτών έχει ιδιαίτερα αυξημένες ευθύνες και οφείλει να αγωνιστεί για την προώθηση έργων στην περιοχή, την διαφύλαξη της ποιότητας της καθημερινότητας του πολίτη αλλά και την προσφορά κρίσιμων κοινωνικών υπηρεσιών. Η κρίση δεν πρέπει να αποτελεί άλλοθι για απραξία, αλλά κίνητρο για πολιτικές υπερβάσεις που θα ενώσουν όλους όσους υπηρετούν τον τόπο μας για να αντιμετωπίσουν με αποτελεσματικότητα τις προκλήσεις της εποχής.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω εσάς και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου για τη συνεργασία και να ευχηθώ καλή δύναμη και συνέχεια στο δύσκολο έργο σας στο οποίο θα είμαι πάντοτε συμπαραστάτης και αρωγός.

Με εκτίμηση,

Άννα Ασημακοπούλου
Βουλευτής Π.Ε. Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια: