Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Αποχωρεί μετά τους Αγώνες ο Δρυμωνάκος

Την ικανοποίησή του για την εμφάνιση που πραγματοποίησε στα προκριματικά των 200μ. πεταλούδας εξέφρασε ο Γιάννης Δρυμωνάκος, ο οποίος τόνισε πως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες θα αποχωρήσει από την ενεργό δράση. «Είμαι ευχαριστημένος γιατί πέτυχα τον αρχικό μου στόχο που ήταν μια αξιοπρεπής εμφάνιση. Ήμουν πιασμένος τις δύο προηγούμενες ημέρες και αναγκάστηκα να κάνω φυσιοθεραπείες για να αγωνιστώ», ήταν τα πρώτα λόγια του Έλληνα κολυμβητή.

Για να προσθέσει: «Επόμενη επιδίωξή μου, αφού πέρασα στον ημιτελικό είναι να βελτιώσω κι άλλο την επίδοσή μου και ότι καλύτερο έρθει. Η εμφάνισή μου αυτή στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι και ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσω την καριέρα μου και να κρεμάσω το σκουφάκι μου».

Από την πλευρά του ο Στέφανος Δημητριάδης ο οποίος κατετάγη 23ος στο σύνολο των προκριματικών είπε: «Ήταν μια μεγάλη εμπειρία για μένα που μπόρεσα να ζήσω αυτή τη διοργάνωση. Είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ με μεγάλους αθλητές, όπως τον Φελπς, τον Ματσούντα και άλλους και περίμενα περισσότερα πράγματα από τον εαυτό μου, ένα χρόνο κοντά στο ατομικό μου ρεκόρ, αλλά δεν πήγα όπως επιθυμούσα. Στην κούρσα ένιωσα καλά στην αρχή, αλλά στη συνέχεια δεν μπόρεσα να ανοίξω όσο ήθελα. Ευελπιστώ σε μια καλύτερη κούρσα στα 100μ πεταλούδα».
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: