Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου... Το βιβλίο της Αγγελικής Νικολούλη!

Η δαιμόνια δημοσιογράφος έγραψε το πρώτο της αστυνομικό- ερωτικό μυθιστόρημα με τίτλο "Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου" το οποίο θα παρουσιαστεί την ερχόμενη Τετάρτη και κυκλοφορεί στις 2 Ιουλίου, από τις εκδόσεις "Καστανιώτη". "Πολύ συχνά, φίλοι αλλά και απλός κόσμος μου ζητούσαν να τους πω τι έγινε με τη μια υπόθεση ή την άλλη. Περιγράφοντάς τους τι ακριβώς είχε συμβεί, μου έλεγαν πάντα : "Είναι συγκλονιστικά όλα αυτά. Γιατί αλήθεια δεν τα συμπεριλαμβάνετε σε ένα βιβλίο;" Τα Χριστούγεννα που βρέθηκα στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου ο γιός μου είναι εκεί σκηνοθέτης, με πλησίασαν κινηματογραφικοί παραγωγοί. Μου πρότειναν να επιλέξω κάποιες από τις ιστορίες μου, προκειμένου να γίνουν ταινία ή αυτοτελή επεισόδια μιας αστυνομικής σειράς, αφού το Χόλιγουντ πιστεύει ότι τα καλύτερα σεναρια είναι αυτά που είναι αληθινά και επομένως βγαλμένα μέσα από τη ζωή' δήλωσε η Αγγελική Νικολούλη στο Πρώτο Θέμα ενώ εξήγησε πως αυτό είναι το πρώτο από μια σειρά αστυνομικών βιβλίων της που θα εκδοθούν από τον Καστανιώτη, διευκρινίζοντας όμως πως "μ'αυτήν την ιστορία είχα ένα περίεργο δέσιμο, καθώς βίωσα κάτι έντονο και μεταφυσικό.'Ηταν σαν κάτι να τράβαγε το θύμα κοντά μου...Το περιεχόμενο είναι αληθινό, με ελάχιστα στοιχεία μυθοπλασίας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: