Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

H Tζένη Χειλουδάκη... καλοπαντρεμένη νοικοκυρά!

H Tζένη Χειλουδάκη, η τρανσέξουαλ που πριν χρόνια έφερε τα πάνω κάτω στη σόουμπιζ και συγκλόνισε όλη την Ελλάδα εξαιτίας της σχέσης με τον εισαγγελέα Γιώργο Σακελλαρόπουλο έδωσε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο Κυπριακό Down Town και μίλησε για όλα! Η 43χρονη σήμερα Τζένη παντρεύτηκε τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε με πολιτικό γάμο. Το μυστήριο ωστόσο κάλυπτε ένα πέπλο μυστηρίου, καθώς δεν είδε κανείς τον γαμπρό! Πάντως σύμφωνα με δηλώσεις της ίδιας, ο γαμπρός είναι ποδοσφαιριστής και γνωρίζονται περίπου δύο χρόνια. Η ίδια τότε είχε δηλώσει πως «είναι ένα υπέροχο παιδί και γι΄αυτό αποφάσισα να παντρευτώ. Όπως ξέρετε, πριν από πολλά χρόνια αρνήθηκα την πρόταση γάμου ενός εισαγγελέα, αλλά τότε δεν ήμουν έτοιμη για γάμο. Για να το κάνω τώρα σημαίνει πως έχω βρει τον κατάλληλο άνθρωπο».
Στην πρόσφατη συνέντευξή της αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ο γάμος, αυτό το τόσο σημαντικό γεγονός της ζωής μου με έχει κάνει πιο γήινη. Γιατί μέχρι πριν λίγα χρόνια ζούσα σε έναν άλλον πλανήτη, δικό μου, πλασμένο μόνο για μένα. Το να γίνω μία νοικοκυρά έχει και τα καλά του: Έμαθα πολλά πράγματα για μένα, έμαθα αρκετά για τους ανθρώπους, ένα μεγάλο μέρος του εγωισμού μου -ο οποίος ήταν υπέρμετρος- καταλάγιασε, ψωνίζω από τη λαϊκή κάθε βδομάδα, καθαρίζω το σπίτι μου καθημερινά, μαγειρεύω για μένα και τον άντρα μου- όπως σήμερα που έφτιαξα φάβα με σαλάτα για μεσημεριανό-, έγινα εν τέλει πιο ανθρώπινη και «κανονική».

Ωστόσο, παραδέχεται πως το μεγαλύτερό της λάθος ήταν το γεγονός ότι χώρισε με τον εισαγγελέα Γιώργο Σακελλαρόπουλο. Μολονότι ποτέ δεν τον ερωτεύτηκε, παραδέχθηκε πως ο Σακελλαρόπουλος είναι ένας άνθρωπος με θεϊκό μυαλό που την έκανε να νιώθει ξεχωριστή και ασφαλής. «Αν έβλεπα το μυαλό του και την ψυχή του και όχι τόσο την εξωτερική του εμφάνιση, ίσως σήμερα να ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Όπως αισθάνομαι αυτή τη στιγμή που είμαι ήδη παντρεμένη» αναφέρει.


Όσο για τα πεθερικά της; Την λατρεύουν! Είναι ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι και συναίνεσαν σε ό,τι έκρινε το παιδί τους ότι ήταν καλό για το μέλλον του.



Πηγή: e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: