Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Ποιος είπε ότι δεν υπάρχουν δουλειές; Οίκος ανοχής ζητά προσωπικό στην Πάτρα…

Η αγγελία δημοσιεύεται σήμερα σε τοπική εφημερίδα της Πάτρας και σας τη μεταφέρω αυτολεξεί: «Ζητείται κυρία Ελληνίδα, άνω των 50 ετών, για υπηρετικό προσωπικό σε οίκο ανοχής. Τηλ:…». Επειδή η εφημερίδα είναι έγκριτη, δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω τη γνησιότητα της μικρής αγγελίας, η οποία – κατά την ταπεινή μου άποψη – αποτελεί την… καλύτερη απάντηση σε όλους όσοι δηλώνουν ότι η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε ύφεση.

Γιατί και μέσα στην ύφεση υπάρχουν επιχειρήσεις, όπως οι οίκοι ανοχής, που αντιστέκονται στην κρίση και όχι μόνο δεν απολύουν προσωπικό, αλλά προσλαμβάνουν!

Όπως βλέπετε «δουλειές υπάρχουν», κατά το «λεφτά υπάρχουν» του Γιώργου Παπανδρέου…

Και δεν είναι μόνο αυτό. Η συγκεκριμένη αγγελία δείχνει τις… τάσεις της αγοράς για τα επόμενα χρόνια. Διότι, όπως και να το κάνουμε, το επάγγελμα του υπηρετικού προσωπικού σε οίκο ανοχής, συγκαταλέγεται σε αυτό που αναφέρουν οι αναλυτές ως «επαγγέλματα του μέλλοντος».

Τέλος επιτρέψτε μου και ένα πολιτικό σχόλιο. Η συγκεκριμένη αγγελία αποτελεί την καλύτερη απάντηση στον Γιώργο Καρατζαφέρη, τον οποίο με τα αφτιά μου έχω ακούσει να λέει από τη συχνότητα του Τηλεάστυ, πως εάν στο εμφύλιο νικούσαν οι κομουνιστές, τώρα οι γυναίκες και οι αδελφές μας θα ήταν στα μπαράκια της Ρώμης!

Άραγε, ο κ. Καρατζαφέρης, που αυτοπροσδιορίζεται ως «συγκολλητική ουσία» της τριμερούς κυβέρνηση Παπαδήμου, την οποία επέβαλλε η Τρόικα και οι δανειστές μας, τι έχει να πει τώρα που ζητούν τις γυναίκες και τις αδελφές μας για δουλειά σε εγχώριους οίκους ανοχής;





Πηγή: thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: