Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Έλσα Παπαδημητρίου: Πρωθυπουργός να γίνει ο Παπαδήμος!

Υπέρ μιας κυβέρνησης συνεργασίας τάχθηκε η ανεξάρτητη πλέον βουλευτής Έλσα Παπαδημητρίου, μιλώντας στο newsbomb.gr. «Η πολιτική μου κίνηση τον Ιούλιο στόχευε σε μια συνεργασία των πολιτικών δυνάμεων του τόπου.Δεν με ενδιαφέρει ποιος θα είναι πρωθυπουργός, ας είναι ένας τεχνοκράτης όπως ο Λουκάς Παπαδήμος». Η κ. Παπαδημητρίου υπογράμμισε πως «ο λαός με έστειλε στη Βουλή για να λειτουργώ πάντα με τη δική μου συνείδηση. Αυτό θα συνεχίσω να κάνω». «Δεν είμαι εξαπτέρυγο του ΠΑΣΟΚ».«Δεν ακολουθώ καμία πολιτική γραμμή. Η πολιτική μου πράξη δεν ήταν εύκολη», δήλωσε η κ. Παπαδημητρίου, αναφερόμενη στη χθεσινή ψηφοφορία στη Βουλή για το χαράτσι στα ακίνητα, όπου ψήφισε «ναι», προκαλώντας έκπληξη ακόμα και στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

Η κ. Παπαδημητρίου προσπάθησε για μια ακόμα φορά να εξηγήσει ότι αυτή η απόφασή της συνάδει με την μέχρι τώρα πολιτική της σταδιοδρομία και πως ο όρος «εξαπτέρυγο» του ΠΑΣΟΚ που της αποδόθηκε δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

«Δεν υπάρχει κανένα παζάρι με το ΠΑΣΟΚ. Ας περιμένουν κάποιοι. Απολαμβάνω την ανεξαρτησία μου έχοντας κάνει τις επιλογές μου. Αν ήθελα να πάω στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου θα το είχα κάνει», δήλωσε η βουλευτής Αρκαδίας βάζοντας «φρένο» στα σενάρια περί συνεργασίας με το κυβερνών κόμμα.

Η φορολογική αθλιότητα
«Ότι έχει παρθεί μέχρι τώρα που στην κρίση μου αιτιολογεί και αναδεικνύει την αθλιότητα του υπόβαθρου της ελληνικής δομής είναι εισπρακτικό, απ’ του «Κασίδη το κεφάλι», για το μισθωτό, το συνταξιούχο, απ’ όπου μπορεί το κράτος να βάλει χέρι.

Έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι δυνατό να πιαστεί ο φοροφυγάς. Το επιχείρησαν όλες οι κυβερνήσεις και δεν τα κατάφεραν. Και ο λόγος είναι ότι το υπόβαθρο της διοίκησης στην Ελλάδα είναι σάπιο.
Κάθε φορά ερχόμαστε στο αμήν για να πάρουμε μια δόση. Υποφέρω και ‘γω από τα μέτρα αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση. Στην πολιτική δεν μπορείς να υπεκφεύγεις ψηφίζοντας «όχι». Σε κάποιους αρέσει, σε μένα όχι.

Αν το μέτρο δεν ψηφιστεί, τι θα γίνει μετά; Ποιος είναι έτοιμος να δει την Ελλάδα καταρρέουσα;

Διαφωνώ σε πολλά με αυτή την κυβέρνηση, αλλά αναγνωρίζω ότι κάνει προσπάθειες που μπορεί να βοηθήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: