Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Το παρασκήνιο της παραίτησης Παμπούκη


"Ο κλάδος της Ναυτιλίας έχει μια ιδιαιτερότητα, χρειάζεται υποστήριξη και διοικητική συνέχεια και έχω ενημερώσει τον πρωθυπουργό και κυβερνητικά στελέχη για τις θέσεις μου", είχε πει την Τρίτη το πρωί μιλώντας στην τηλεόραση της ΝΕΤ ο κ.Παμπούκης. "Εγώ έχω θέσει", τόνισε, "τον προβληματισμό μου στον πρωθυπουργό. Εχω κάνει το καθήκον μου. Από εκεί και πέρα, το πρόβλημα δεν είναι δικό μου!". Πρόσθεσε, μάλιστα, πως είναι καθολικό αίτημα, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν καχεξία και δυσλειτουργία της Ναυτιλίας. Τάχθηκε, ακόμη, υπέρ της επαναφοράς στο υπουργείο της εποπτείας του Λιμενικού Σώματος και της ακτοφυλακής, λέγοντας πως χρειάζεται υποστήριξη από ένοπλο σώμα, προσθέτοντας με νόημα ότι "είναι σαν να διευθύνεις το υπουργείο Εξωτερικών χωρίς διπλωμάτες".

Οι δηλώσεις του προκάλεσαν θύελλα διαμαρτυριών τόσο μέσα στο κόμμα του όσο και στην αντιπολίτευση. Κάποιοι κούνησαν το κεφάλι σα να ήξεραν.

"Ο Χάρης έψαχνε αφορμή για να φύγει", έλεγε κυβερνητικό στέλεχος. "Εδώ και καιρό ψαχνόταν αφού ήταν απομονωμένος από το πρωθυπουργικό περιβάλλον. Δεν είχε κρύψει την ενόχλησή του μετά την απομάκρυνσή του από το υπουργείο Επικρατείας και μάλιστα δεν είχε καμμία επαφή με τους συναρμόδιους υπουργούς στον τομέα που είχε αναλάβει".

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν το επεισόδιο ανάμεσα στον πρωθυπουργό και τον Χρήστο Παπουτσή στο υπουργικό συμβούλιο της Τετάρτης.

Στο επεισόδιο αυτό ο Χρήστος Παπουτσής είπε πως δέχεται υπονόμευση από μέλη της κυβέρνησης φωτογραφίζοντας τον κ.Παμπούκη.

Λίγο αργότερα, ο πρωθυπουργός του απάντησε: «δε θέλω υπουργούς κολλημένους στις καρέκλες. Η δουλειά είναι συλλογική».

Και αυτό δεν έμεινε αναπάντητο από τον κ.Παπουτσή ο οποίος είπε: «Δεν είμαστε κολλημένοι με την καρέκλα μας είμαστε κολλημένοι με την αξιοπρέπειά μας».

Πηγή: newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: